La Noia de la Perla

La meva Perla, el teu diari...

D'aquí pocs dies marxaràs a gaudir d'una gran aventura, d'aquí a pocs dies afrontaràs un gran repte personal, d'aquí pocs dies encara estaré més orgullós de tu i d'aquí pocs dies et trobaré molt a faltar, però d'aquí a pocs dies seré encara més feliç veien com fas realitat els teus somnis.

He creat aquest diari per que ens facis particeps a tots de la teva experiència diària en terres italianes i sobretot per tenir-te un xic mes aprop.

Molta sort noia de la Perla!

i sempre recorda...

D’on ha aparegut tant complaent mirada?
D’on ha aparegut un reflex tant transparent?
D’on ha aparegut tanta innocent puresa?
D’on ha aparegut tant dolç sentiment?

Submergit en mar salada
Un jardí d’ostres als meu peus
Com pot l’objecte de tot anhel
Sortir en la meva busqueda...
Com pot l’objecte de tot anhel
Fer-me sentir seu.

Vides d’impaciència,
gasten els teus buscadors.
Del tresor que ningú troba,
he esdevingut portador.

Incitant-me en el cant,
en el cant dels Trobadors.

El teu nom significa perla
i Margarida un nou món.

Molta Sort Amor! T'estimo!

Marc

2 Comentaris:

Marga ha dit...

Gràcies per fer que tot això sigui més fàcil, et trobaré a faltar però sempre seràs dins el meu cor.

Aquest racó que m'has creat ajudarà a sentir-nos més aprop.

T'estimo

Anònim ha dit...

Petitaaaaaa k aki ens tens a tots fente compañia i de ben segur k glatin am les fotos k ens deixaras contemplar per aki ;) passau mooooool mooooool b, i coneix a gent, k despres anirem alli d gratis si podem :P jajajajajaja

petonsssssss

Genís

Publica un comentari a l'entrada