Vida a Padova

Cada dia va seguint el seu curs i la rutina comença; llevar-se d'hora, agafar el bus, anar a classe, treballar una mica..però quan es fa fosc..ens reunim uns quants. Cada vegada més, tots amb ganes de compartir experiències i xerrar fins altes hores de la nit i si es pot, sortir al centre a conèixer més gent encara.

L'enyorança que en un principi era un pèl amarga, es va fent cada vegada més dolça i tendra. El dia a dia et té el cap ocupat però en cap moment t'esborra el record de tots aquells que t'estimes i que trobes a faltar.

Estic vivint una nova vida on cada dia és millor, cada dia és diferent i aprens més coses.
L'italià va millorant. Entendre'l es va fent més fàcil i també parlar-lo.

Els dies es fan cada vegada més curts i més interessants, divertits i agradables.

I poc a poc vaig veient que ha estat una bona elecció viure aquesta experiència. La disfrutaré al màxim.

2 Comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia !
Veig que ja et vas adaptant a la teva nova vida d’estudiant a Padova, Que be!
Per aquí anem fent més o menys com sempre, el temps va canviant i poc a poc arriba la tardor.
Et trobem a faltar.
Un petó molt fort
Carme

Marga ha dit...

Jo també us trobo molt a faltar a tots. aquí tot va bé, a vegades quan estic sola em poso un pèl trista, però penso en vosaltres i la tristesa marxa ben lluny. La qüestió és fer coses i la rutina de cada dia m'ajuda a estar ben distreta.
Moltes gràcies pel comentari!!

Publica un comentari a l'entrada