Primers dies...

Després de voltar per tot Padova per fer gestions, per fi m’he instal·lat a la meva nova habitació.

Començo dons la meva vida aquí, a viure cada dia una nova aventura on del que es tracta és conèixer gent, conèixer la ciutat i disfrutar una mica de la festa, a part d’estudiar una mica esclar.

Aquí tot és molt bonic. Padova té 200.000 habitants 60.000 dels quals són estudiants. Us ho podeu creure?

É s cert que sortir de la rutina agrada a tothom. Però quan ets fora de casa i lluny dels teus enyores tot allò que t’has fet teu amb el pas del temps.

He fet les primeres amistats, alguns italians, alemanys, de Bèlgica i fins i tot un noi de Togo que parla un italià bastant bò. Però la majoria són espanyols i valencians.

Curiositat barrejada amb ilusió i una mica de nervis. La por i la intriga dels primers dies va desapareixent. A vegades quan estic sola m’entristeixo, però tot és qüestió de donar-li la volta i pensar que tot consisteix en una experiència nova i que s’ha d’aprofitar al màxim.

Aquesta setmana començo les classes. Bé, de fet aquesta tarda, però no sé quan podré d’una vegada conectar-me a internet perquè aquí es prenen les coses amb moltíssima calma.

La residència consta de 5 edificis amb més de 20 habitacions algunes de les quals són dobles així que ja us podeu imaginar el munt de gent que som i que ens trobem amb la mateixa situació.

Bè, tinc el temps limitat perquè soc en un internet point.

Un petò a tots. Pròximament tindreu mes noticies meves.
Ah, i gracies pels comentaris. Us trobo molt a flaltar.

2 Comentaris:

totalloquevulldir ha dit...

Quina il·lusió poder llegir les teves aventures. Això ja està en marxa i d'aquí pocs dies seràs la reina de Padova!

Un Peto Amor, T'estimo! ;)

Anònim ha dit...

Estimada Margarida

Et desitgem el millor en aquesta nova etapa de la teva vida .Que gaudeixes d'una gran experiència vital, amb la mateixa energia, dedicació i emoció que sempre imprimeixes al teu tarannà. Petons i més petons, Bunny i Yair.

Publica un comentari a l'entrada