Ha nevat

Que bonic és llevar-se un matí, mirar per la finestra, i veure que tot és blanc.

En veure-ho vaig saltar d’alegria, com una nena, i de seguida vaig trucar als de casa per explicar-ho. Quina emoció!

Vaig quedar-me embobada davant la finestra veient com queien les volves de neu. Tenien un caure delicat, un caure dolç.

Durant ben bé quatre hores la neu va anar deixant rastre per tota la ciutat, però res va deixar de funcionar. Alguns van optar per quedar-se a casa i no anar a classe, però jo vaig sortir al carrer per veure de més aprop un autèntic dia d’hivern, amb neu i fred.








4 Comentaris:

totalloquevulldir ha dit...

Molt bonic!
Fins hi tot per foto i des de lluny em fa il·lusió.

Un peto Amor!

Anònim ha dit...

Des d'aquí sento la neu com regalima pels cabells fins que "clic" ja ha caigut al terra..
disfruta de la neu que brilla i posa tot al seu lloc! quan tornes cap aquí? 1petonàs norme!
Alba

Anònim ha dit...

Ninaaa!!


Quines ganes de tocar neu.. per aquí res de ress!! per quan podrem veure't una micona el pel??

Tot bé per Itàlia??? Segur que siii! ;)



Petonets preciosaaa

Neus

Anònim ha dit...

ola de part de tota la familia.
un PATOOOO.

ADEU

Publica un comentari a l'entrada